Glassdrive “Restart”: Νέο μοντέλο λειτουργίας και καινοτόμες anti-fraud υπηρεσίες

Νέα διοικητική δομή με έμφαση στην αξία του brand name .Προτεραιότητα η υποστήριξη του δικτύου και η ποιότητα υπηρεσιών.Πρωτοποριακή υπηρεσία για την καταπολέμηση της απάτης.Επένδυση στην επικοινωνία και το marketing, με έμφαση στο προϊόν και τις καινοτομίες του

Την αναδιοργάνωση του μοντέλου λειτουργίας της και τους άξονες του στρατηγικού της σχεδιασμού ανακοίνωσε η Saint-Gobain Autover Hellas, θυγατρική του ομίλου Saint-Gobain, στο Ετήσιο Συνέδριο του δικτύου της που πραγματοποιήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου  2020, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. 

Το 2020 η Εταιρεία υλοποιεί σε πολλά επίπεδα σχέδιο «επανεκκίνησης». Έχοντας νέες διοικητικές δομές η Saint-Gobain Autover Hellas  επενδύει στην επικοινωνία, βελτιστοποιεί τη διαφάνεια, την ποιότητα στις υπηρεσίες της και προωθεί νέα εργαλεία anti-fraud για την ασφαλιστική αγορά. Ταυτόχρονα υλοποιεί σχέδιο για τη διεύρυνση των εργασιών της σε όλα τα κανάλια – ασφαλιστικές εταιρείες, leasing, χονδρική. Στόχος μέσα στα επόμενα 3 χρόνια είναι η Saint-Gobain Autover Ελλάς να γίνει η ηγέτιδα δύναμη πωλήσεων στην Ελληνική & Βουλγαρική Αγορά Κρυστάλλου και σημείο αναφοράς βέλτιστων πρακτικών & υπηρεσιών μέσω του δικτύου της Glassdrive. 

Μιλώντας στους συνεργάτες του δικτύου ο Κωνσταντίνος Κοντογούρης, Managing Director της Saint-Gobain Autover Hellas επισήμανε ότι «Η εταιρεία κάνει restart στην ελληνική αγορά και επανασυστήνεται σαν brand name εστιάζοντας στην εξυπηρέτηση του δικτύου της. Κάθε απόφαση έχει βάση συνεργατοκεντρική και στηρίζεται σε αρχές όπως η διαφάνεια, η ειλικρίνεια και η αποτελεσματικότητα»

Στη συνέχεια, ο Χρήστος Μπρατάνης, Οικονομικός Διευθυντής της Saint-Gobain Autover Hellas, παρουσίασε βασικά οικονομικά μεγέθη και αναφέρθηκε στην οικονομική υγεία και σταθερότητα της Εταιρείας. Ως υπεύθυνος, της νέας υπηρεσίας antifraud, παρουσίασε τις βασικές αρχές της διαδικασίας και το μηχανισμό ελέγχου των «ύποπτων» αναγγελιών. Τέλος, παρουσιάστηκε το νέο portal matrix με τα δικαιολογητικά ανά ασφαλιστική εταιρεία το οποίο θα ανανεώνεται σε αληθινό χρόνο.

Από την πλευρά του ο Ηλίας Κατωπόδης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανάπτυξης Δικτύου της Saint-Gobain Autover Hellas τόνισε πως η υποστήριξη του δικτύου είναι προτεραιότητα για τη διοίκηση. Στην Ελλάδα το δίκτυο της Εταιρείας είναι το μεγαλύτερο εξειδικευμένο δίκτυο τοποθέτησης κρυστάλλων με 64 σταθμούς και 86 συνεργάτες. Ο μέσος όρος συνεργασίας με τα μέλη ανέρχεται περίπου στα 7 έτη. 

Κεντρική φωτογραφία : Κωνσταντίνος Κοντογούρης, Managing Director της Saint-Gobain Autover Hellas



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *