GlobalData: Η είσοδος της Lemonade στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας αποκαλύπτει τεράστιες δυνατότητες σε μια αναξιοποίητη αγορά

Μετά την είδηση ​​ότι η κορυφαία αμερικανική ασφαλιστική τεχνολογία,  Lemonade, εισήλθε στην αγορά ασφάλισης κατοικίας του Ηνωμένου Βασιλείου o Benjamin Hatton, Associate Insurance Analyst στην GlobalData εξεφρασε την παρακάτω άποψη :

«Το ασφαλιστικό προϊόν της Lemonade για ενοικιαστές έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλές στις ΗΠΑ, καθώς και στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ολλανδία. Προσφέροντας φθηνά και προσαρμοσμένα συμβόλαια σε ένα τμήμα της αγοράς που διαφορετικά δεν θα αγόραζε ασφάλειες, η Lemonade βρήκε την τέλεια οπτική γωνία για να εισέλθει σε νέες αγορές.

Μπες στο κανάλι μας στο youtube για μια νέα εμπειρία στην ασφαλιστική ενημέρωση

«Με λιγότερο από το 60% όλων των ενοικιαστών στο Ηνωμένο Βασίλειο να κατέχουν ασφάλιση περιεχομένου σπιτιού, υπάρχει ένα τεράστιο πλήθος δυνητικών και αναξιοποίητων καταναλωτών στους οποίους μπορεί να προωθήσει το Lemonade. Καθώς η κρίση κόστους ζωής συνεχίζει να επηρεάζει τους καταναλωτές σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ενοικιαστές μπορεί να τείνουν να στραφούν προς το Lemonade και τα προϊόντα της με την ασφάλιση του περιεχομένου του να ξεκινά από μόλις 4,50 $ το μήνα.

«Η ασφάλιση της Lemonade έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις των νεότερων γενεών και είναι πλήρως ψηφιακή. Αυτό θα ταιριάζει σε ενοικιαστές που μπορεί να χρειαστεί να ακυρώσουν ένα συμβόλαιο εάν αλλάξουν κατοικία ή ως περικοπές οικονομικών δαπανών. Η χρήση εργαλείων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη τόσο στην αγορά όσο και στην αξίωση μέσω εφαρμογής  αυξάνει την αποτελεσματικότητα και συμβάλλει στη μείωση του κόστους που μπορεί να επιφέρει η Lemonade στους πελάτες της.

«Καθώς οι επενδύσεις στον τομέα των ασφαλιστικών τεχνολογιών τελειώνουν, η Lemonade θα προσπαθήσει να διευρύνει την πελατειακή της βάση για να προσφέρει οργανική ανάπτυξη που έχει ξεφύγει από πολλούς insurtech μέχρι στιγμής. Η βάση δεδομένων προσφορών της GlobalData δείχνει ότι οι επενδύσεις στον τομέα των ασφαλιστικών τεχνολογιών το τρίτο τρίμηνο του 2022 είναι κατά ένα τρίτο λιγότερες από ό,τι είχε παρατηρηθεί το προηγούμενο έτος. Με ένα πιο διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο κινδύνου και με την πρόσθετη υποστήριξη της Aviva ως αντασφαλιστικού εταίρου, η Lemonade θα είναι σε θέση να επιδείξει υγιή κερδοφορία καθώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εισέρχονται σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο».



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *