
H Eurolife FFH όπως βλέπουμε στα social media έστησε και φέτος ένα εντυπωσιακό σκηνικό για τις βραβεύσεις των συνεργατών που κατά βάση είναι τα ανεξάρτητα δίκτυα και οι μεσίτες ασφαλίσεων.
Το events έγινε σε γνωστό κέντρο στο κέντρο της Αθήνας…που εμφανίζεται συχνά τα τελευταία χρόνια η απόλυτη Ελληνίδα σταρ, όπως την αποκαλούν στα lifestyle media , Άννα Βίσση η οποία και τραγούδησε στο δεύτερο μέρος της βραδιάς για την διασκέδαση των καλεσμένων της συνεργατών της εταιρίας.
Δείτε το Youtube κανάλι μας με free εγγραφή, ακολουθήστε μας στο Google news
Κάπως διαφορετικά έγινε και η εκδήλωση βραβεύσεων της Allianz, που έχει πλέον ενσωματώσει πλήρως της Ευρωπαϊκή Πίστη, και μέσω αυτής της ενσωμάτωσης έχει ένα δίκτυο (στην πλειοψηφία του ανεξάρτητο) με 6.500 ασφαλιστές συνεργάτες πανελλαδικά. Για να αναδείξει αυτό το γεγονός επιστράτευσε κλειστό γήπεδο στα Άνω Λιόσια και όντως ήταν κάτι εντυπωσιακό σε εκδήλωση για συνεργάτες ασφαλιστικής εταιρίας
Αυτά από παραλειπόμενα ( που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον) στα συνέδρια και τις βραβεύσεις των ασφαλιστικών εταιριών για τους συνεργάτες τους, που γίνονται από τις αρχές του χρόνου μέχρι και αρχές καλοκαιριού με πολλούς και διάφορους τρόπους …γιατί αναγνωρίζουν και τονώνουν το ενδιαφέρον για διακρίσεις σε παραγωγικούς στόχους.
Να σας πούμε ότι σύντομα θα έχουμε αποτελέσματα εταιριών για το 2024 που θα βγουν πολλά συμπεράσματα για τις θέσεις στα μερίδια της αγοράς, τα κέρδη και κλπ. Ωστόσο η αγορά παρά τις δυσκολίες των καιρών πάει καλά αφού πέρυσι έκλεισε με 5.5 δις ευρώ παραγωγή και για το 2025 σίγουρα περνά τα 6 δις ευρώ. Τώρα από αυτά πόσα είναι νέα παραγωγή και πόσο από τις αναπροσαρμογές στα ασφάλιστρα …είναι κάτι που συζητείται
Αλλά δεν “μιζεριάζουμε” ..η αγορά έχει περιθώρια ανάπτυξης Και μια και μιλάμε για “μιζέρια” …μας προκαλεί εντύπωση το πως κάποιοι τοπ παίκτες “μιζεριάζουν” στις κρίσεις τους για την προβολή σε “ορίτζιναλ” digital MME .
Τέλος προσοχή στα fake στατιστικά επισκέψεων σε site!
Tο GDPR που υποχρεωτικά εφαρμόζεται στα cookies των χρηστών, δηλαδή να επιτρέπουν αν θα τους μετρήσει ή όχι έφερε και αποκαλύψεις! . Υπήρχε κάποιος που έλεγε με πολλά άλλα ότι έχει 15 λεπτά παραμονής ανα χρήστη στο site του. Τόσο που δεν έχει ούτε το fecebook! Οταν η Financial Times έχουν 2, 5 λεπτά παραμονής ανα χρήστη. Τώρα με το GDPR που κάποια κόλπα με σκριπτ, που αλλοιώνουν μετρήσεις δεν πιάνουν στο 100%, η εφαρμογή που επικαλείται για την μέτρηση έβγαλε αυτό τον χρόνο στα 3,5 λεπτά !!! Δηλαδή χάθηκαν 12 ολόκληρα λεπτά !!!