Hellas Direct Vs Αnytime Online για την διαφημιστική καμπάνια τρίμηνης ασφάλειας

Στα άκρα οδηγείται ο ανταγωνισμός στις online και direct ασφαλίσεις οχημάτων με την Hellas Direct να επιτίθεται στην Anytime Οnline με αφορμή μεγάλη διαφημιστική καμπάνια της δεύτερης, ότι πλέον παρέχει τρίμηνη ασφάλιση για όλα τα οχήματα.
Η Anytime που θεωρείται λίντερ της αγοράς στην online ασφάλιση αυτοκινήτων λανσάρισε την νέα δυνατότητα των καταναλωτών να αγοράζουν και τρίμηνη ασφάλιση αυτοκινήτου με ένα αρκετά έξυπνο βίντεο σποτ, που παράγοντας ποδοσφαιρικής ομάδας διαπραγματεύεται την αγορά παίκτη και λόγω κόστους καταλήγει σε τρίμηνο συμβόλαιο με την ατάκα “τριμηνάκι παίζει”
Αρχικά η Hellas Direct που είναι η μόνη ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα με online ασφάλιση αυτοκινήτων, χωρίς να έχει παράλληλα δίκτυα, αντέδρασε στο σποτ της Anytime τρολάροντας το στα social media και περνώντας το μήνυμα, ότι η ίδια είναι πιο μπροστά αφού διαθέτει δυνατότητα ασφάλισης από ένα μήνα μέχρι ένα χρόνο.

Ωστόσο δεν αρκέστηκε σε αυτή την αντίδραση, όχι και τόσο συνηθισμένη στην Ελλάδα για ανταγωνισμό μεταξύ εταιριών και προϊόντων και έκανε στις χθεσινές Κυριακάτικες εφημερίδες μια διαφημιστική καταχώριση με τίτλο “Καλωσηρθες Αnytime” συνεχίζοντας το τρολάρισμα !

Ενδεικτικά μεταξύ άλλων αναφέρει ότι τουλάχιστον 10 εταιρίες προσφέρουν στην Ελλάδα τρίμηνη ασφάλιση…ενώ για τις δικές της πωλήσεις επισημαίνει οτι το 34% των πελατών της έχει μηνιαίο συμβόλαιο και μόνο το 14% τριμηνιαίο



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *