Mε στόχο την επόμενη γενιά καταναλωτών οι ασφαλιστικές “σφυροκοπούν” με διαφημίσεις τα Social Media

Mε στόχο την επόμενη γενιά καταναλωτών οι ασφαλιστικές “σφυροκοπούν” με διαφημίσεις τα Social Media

Διαφημιστική στροφή στις καμπάνιες των ασφαλιστικών εταιριών προς το διαδίκτυο και τα Social Media παρατηρείται τα τελευταία δύο χρόνια.

Στόχο τους η επόμενη γενιά των καταναλωτών που όχι μόνο ενημερώνεται αλλά και επικοινωνεί μέσω του διαδικτύου και των social media.

Βασικά τους ορμητήρια το Facebook και το Youtube στα οποία επιμερίζουν την διαφημιστική τους προβολή με μηνύματα και βίντεο, είτε προωθώντας το brand names τους, είτε την ιδέα και την χρησιμότητα της ασφάλισης.

Επιπλέον αναπτύσσουν και στοχευμένες καμπάνιες για σειρά προϊόντων τους κυρίως για το αυτοκίνητο και την υγεία.

Μέσω των Social Media εκτός από την προώθηση των παραπάνω διαφημιστικών μηνυμάτων τους επιχειρούν και την διαδραστική επικοινωνία με τους χρήστες των διαδικτύου.

Επιπλέον πολλές ασφαλιστικές έχουν δημιουργήσει μία σειρά από διαδικτυακές εφαρμογές που παρέχουν εργαλεία για επικοινωνία και ενημέρωση των ασφαλισμένων τους και γενικότερα των χρηστών του διαδικτύου και των συνεργατών τους.

Πρόκειται για εφαρμογές που απευθύνονται κυρίως στους χρήστες των smart phones και πέρα από χρηστικές πληροφορίες δίνουν πολλαπλές δυνατότητες όπως για την τιμολόγηση ασφαλιστικών προϊόντων, κυρίως αυτοκινήτου, την χρήση της οδικής βοήθειας κλπ

Ετσι μεγάλοι και μικροί παίκτες της ασφαλιστικής αγοράς συνωστίζονται, πλέον σε θέματα προβολής και διαφήμισης, στα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωσης, εγκαταλείποντας σταδιακά τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, αλλά και προσαρμόζοντας τα διαφημιστικά και επικοινωνιακά τους μηνύματα στις σημερινές κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, προσπαθώντας να επικοινωνήσουν όλο και περισσότερο με την ψηφιακή γενιά των καταναλωτών



Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *