Metlife-Ο έξυπνος τρόπος να συγκρατήσεις τις δαπάνες μιας επιχείρησης

Οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις καλούνται σήμερα να διαχειριστούν τις σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις που προκαλεί η πανδημία COVID-19. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της ICAP[i], σχεδόν 7 στις 10 επιχειρήσεις εκτιμούν ότι ο κύκλος εργασιών τους το 2020 θα είναι μειωμένος σε σχέση με το 2019.

Η μείωση αυτή αναμένεται ότι θα είναι της τάξης του 21% κατά μέσο όρο, σε όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Όσον αφορά το 2021, είναι μεν κυρίαρχη η εκτίμηση σε όλους τους κλάδους ότι θα υπάρξει βελτίωση σε σχέση με το 2020, ωστόσο 5 στις 10 επιχειρήσεις προβλέπουν ότι ο κύκλος εργασιών τους θα είναι και αυτή τη χρονιά μικρότερος συγκριτικά με τον αντίστοιχο του 2019.

Στο πλαίσιο αυτό, η εξασφάλιση ρευστότητας και η συγκράτηση των δαπανών αποτελούν στόχους προτεραιότητας για τις περισσότερες εταιρίες. Σημαντικό ρόλο βεβαίως τόσο στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης όσο και στην ανάκαμψη της επόμενης μέρας, θα έχει το ανθρώπινο δυναμικό. Η δυνατότητα μιας επιχείρησης να διατηρήσει τα καλά στελέχη της και να ενισχύσει την παραγωγικότητά τους, θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία της προσπάθειάς της.

Πώς μπορεί, όμως, να συνδυαστεί η ικανοποίηση των εργαζομένων με την ανάγκη για έλεγχο του κόστους;  Τη λύση μπορεί να δώσει η ιδιωτική ασφάλιση, η οποία επιτρέπει στην επιχείρηση να απαντήσει με προσιτό τρόπο σε πραγματικούς προβληματισμούς των εργαζομένων και να τους δείξει έμπρακτα ότι τους νοιάζεται.

Όπως δείχνουν έρευνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, οι άνθρωποι σήμερα βιώνουν εντονότερα τα συναισθήματα του άγχους και της ανασφάλειας απέναντι στο απρόβλεπτο. Σύμφωνα με την έρευνα τάσεων στις Ομαδικές Πωλήσεις (Employee Benefits Trends Study) που η MetLife διεξήγαγε στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δύο στους τρεις εργαζόμενους δήλωσαν ότι αισθάνονται πολύ περισσότερο αγχωμένοι τώρα, σε σύγκριση με την προ της πανδημίας περίοδο. Οι ανησυχίες τους σχετίζονται κυρίως με τη διατήρηση της υγείας τους σε σχέση με τον ιό, αλλά και με την οικονομική τους κατάσταση στο μέλλον και την ικανότητά τους να αντεπεξέλθουν σε μελλοντικές υποχρεώσεις.

Προσφέροντας ένα καλά σχεδιασμένο πακέτο παροχών μέσω της ομαδικής ασφάλισης, ο εργοδότης μπορεί να συμβάλει στη μείωση αυτού του άγχους. Μπορεί να προσφέρει στους εργαζομένους του τη σιγουριά ότι τόσο οι ίδιοι, όσο και οι οικογένειές τους, θα έχουν πρόσθετη οικονομική υποστήριξη για να αντιμετωπίσουν μια έκτακτη ανάγκη ή μια δύσκολη στιγμή στη ζωή τους.

Διαμορφώνοντας έναν ισορροπημένο συνδυασμό απολαβών και προνομίων, ο εργοδότης μπορεί να καλύψει υπαρκτές ανάγκες των ανθρώπων του, με κόστος που προσαρμόζεται στα μεγέθη και τις δυνατότητες της επιχείρησής του. Έτσι χτίζει, ουσιαστικά, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια εποχή υψηλών προκλήσεων.

Η ΜеtLife, χάρη στην πείρα και τη διεθνή τεχνογνωσία της, μπορεί να εξασφαλίσει αυτό το πλεονέκτημα, μεγιστοποιώντας την προστιθέμενη αξία για την επιχείρηση και τους ανθρώπους της.

Αξιοποιώντας την εμπειρία 56 ετών στην ελληνική αγορά, αλλά και τη γνώση που αντλεί από εξειδικευμένες έρευνες, η MetLife μπορεί να διαμορφώνει πακέτα παροχών, που ανταποκρίνονται  στις πραγματικές προσδοκίες, στις ανησυχίες και τους φόβους, τόσο των εργαζομένων όσο και των εργοδοτών. Επίσης, χάρη στη φερεγγυότητα, το κύρος της αλλά και το μέγεθος του χαρτοφυλακίου της, διαθέτει σήμερα αποτελεσματικές συμφωνίες με τους μεγαλύτερους παρόχους υγείας της χώρας, εξασφαλίζοντας έτσι πρόσβαση και σημαντικές παροχές σε  ένα από τα πιο ολοκληρωμένα δίκτυα νοσοκομείων και διαγνωστικών κέντρων σε όλη την Ελλάδα, αλλά και υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.

Εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα της MetLife είναι η πρόσβαση σε διεθνή καινοτομία, την οποία προσαρμόζει στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα, που έδωσε τη δυνατότητα της ψηφιακής αποζημίωσης, αναπτύσσοντας την πλατφόρμα e-Claims: ένα πλήρες τεχνολογικό εργαλείο, το οποίο επιτρέπει να εκτελείται ψηφιακά κάθε στάδιο της διαδικασίας, χωρίς να απαιτείται η ανταλλαγή εγγράφων σε φυσική μορφή και το ποσό της αποζημίωσης να έχει πιστωθεί στον τραπεζικό λογαριασμό του αιτούντος, μέσα σε μόλις 48 ώρες.  Ενδεικτικό της επιτυχίας της συγκεκριμένης πλατφόρμας είναι ότι στο διάστημα της λειτουργίας της, έχουν διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά πάνω από 400.000 αιτήσεις αποζημιώσεων.

Το σημαντικότερο, όμως, πλεονέκτημα της εταιρίας είναι οι άνθρωποί της. Όπως τονίζει ο κ. Αντώνης Δένδης, Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων της MetLife, «οι εξειδικευμένοι σύμβουλοί μας βρίσκονται πάντα στο πλευρό των εργαζόμενων και της επιχείρησης. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώθηκε και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπου υπήρξε άμεση ανταπόκριση και λύσεις για τη διαχείριση ακόμη και των πιο ακραίων καταστάσεων. Δεν είναι τυχαίο ότι παραμένουμε σταθερά στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των ελληνικών επιχειρήσεων, με διατηρησιμότητα πελατών Ομαδικών Προγραμμάτων Ζωής και Υγείας πάνω από 98%, και στα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα πάνω από 97%

Σήμερα, η MetLife μπορεί να γίνει σύμμαχος – κλειδί στην προσπάθεια των επιχειρήσεων να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις προκλήσεις που δημιουργεί η υγειονομική και οικονομική κρίση. Μπορεί να τις βοηθήσει να διατηρήσουν τον έλεγχο των δαπανών τους, αλλά και μια ικανή και αφοσιωμένη ομάδα ανθρώπων, που θα υποστηρίξουν τα σχέδια και τους στόχους της.

Πηγή: Metlife.gr



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *