Mondial Assistance: Το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 1.100.000 κλήσεις, ενώ εξυπηρετήθηκαν 541.986 ασφαλισμένοι

Η Mondial Assistance, πάντοτε με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, αναβαθμίζεται συνεχώς, προσπαθώντας να διατηρεί πάντοτε υψηλά standards, τα οποία την καθιστούν κορυφαία εταιρία στην παροχή βοήθειας και ασφαλιστικών προϊόντων στους τομείς δραστηριοποίησης της.

Το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 1.100.000 κλήσεις, ενώ εξυπηρετήθηκαν 541.986 ασφαλισμένοι στους τομείς Automotive, Travel & Health από τα ιδιόκτητα call centers της εταιρίας.

Πρωταρχικός στόχος της Mondial Assistance είναι η ικανοποίηση των ασφαλισμένων κάτι το οποίο επιτυγχάνεται παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και αποδεικνύεται από το υψηλό NPS (Net Promoter Score) τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας το 87,66% για το 2021 ενώ το GSR (General Satisfaction Rate) είναι 97,73%. 

Στο κλάδο Αυτοκινήτου, τόσο το άρτια εξειδικευμένο προσωπικό όσο και οι επιλεγμένοι συνεργάτες της εταιρίας σε πανελλαδικό επίπεδο, σε συνδυασμό με τις εξελιγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, συνεχίζουν να παρέχουν άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση. Ενδεικτικά, για το 2021: 

–    Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των περιστατικών στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ήταν 24min.
–    Η επί τόπου εξυπηρέτηση του πελάτη χωρίς τη μετακίνηση του οχήματος (Repair On the Spot), αποτελεί το 50,2% των περιπτώσεων που αντιμετώπισε η εταιρία, δίνοντας έτσι άμεση λύση στον οδηγό να συνεχίσει αδιάκοπα τη κίνηση  του χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις. 

Το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 1.100.000 κλήσεις, ενώ εξυπηρετήθηκαν 541.986 ασφαλισμένοι στους τομείς Automotive, Travel & Health από τα ιδιόκτητα call centers της εταιρίας.

Πρωταρχικός στόχος της Mondial Assistance είναι η ικανοποίηση των ασφαλισμένων κάτι το οποίο επιτυγχάνεται παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και αποδεικνύεται από το υψηλό NPS (Net Promoter Score) τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας το 87,66% για το 2021 ενώ το GSR (General Satisfaction Rate) είναι 97,73%. 

Στο κλάδο Αυτοκινήτου, τόσο το άρτια εξειδικευμένο προσωπικό όσο και οι επιλεγμένοι συνεργάτες της εταιρίας σε πανελλαδικό επίπεδο, σε συνδυασμό με τις εξελιγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, συνεχίζουν να παρέχουν άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση. Ενδεικτικά, για το 2021: 

–    Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των περιστατικών στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ήταν 24min.
–    Η επί τόπου εξυπηρέτηση του πελάτη χωρίς τη μετακίνηση του οχήματος (Repair On the Spot), αποτελεί το 50,2% των περιπτώσεων που αντιμετώπισε η εταιρία, δίνοντας έτσι άμεση λύση στον οδηγό να συνεχίσει αδιάκοπα τη κίνηση  του χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις. 



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *