
Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Πολωνού προέδρου της Εθνική Ασφαλιστικής, Andrzej Piotr Klesyk, με τον CEO, Σταύρο Κωνσταντά, και τον εκπρόσωπο της CVC Capital στην Ελλάδα, Αλέξανδρο Φωτακίδη, έγινε προχθές σε εκδήλωση για το αποκλειστικό δίκτυο της ασφαλιστικής.
Λογικό, λένε άνθρωποι της αγοράς, αφού το δίκτυο αυτό,που είναι και το μεγαλύτερο συνολικά σε εταιρικό επίπεδο στην Ελλάδα, θα είναι η αιχμή του δόρατος για να κρατηθούν ή και να αυξηθούν παραγωγές!
Ένα δίκτυο που τώρα, φαίνεται, θα δεχθεί πιο έντονο ανταγωνισμό από το bancassurance της Εθνικής Τράπεζας αφού πλέον αυτή είναι μόνο πωλητής προϊόντων της ασφαλιστικής και όχι βασικός μέτοχος . Επιπλέον η τράπεζα έχει και έξτρα κίνητρα να γίνει πιο ανταγωνιστική προς τα δίκτυα αφού κάποιες αποδόσεις θα της φέρουν έξτρα έσοδα που προβλέπονται στο τίμημα από την πώληση!
Δοκιμασίες που θα δείξουν … αποτελέσματα αργότερα !
Προς το παρόν και εσωτερικά στην εταιρία έχει επιτευχθεί εργασιακή ειρήνη κύρια με την υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με διάρκεια ενός χρόνου.
Τώρα αν ανακύψουν άλλα ζητήματα σε σχέση με το προσωπικό δεν το γνωρίζουμε. Πάντως, φαίνεται, βούληση του νέου μετόχου να είναι να μην δημιουργηθούν εντάσεις και η μετάβαση που ήδη έχει ξεκινήσει στο νέο εταιρικό μοντέλο, που στοχεύει ο νέος μέτοχος, να πάει πρίμα μέχρι και του χρόνου.
Ως προς τον εταιρικό ανταγωνισμό για τα μερίδια της αγοράς οι συνθήκες γίνονται πιο σκληρές. Η Εθνική Ασφαλιστική δεν είναι πλέον ο “εθνικός ασφαλιστής”, με τις όποιες στρεβλώσεις είχε ως εταιρικός οργανισμός, αλλά μια ακόμη εταιρία, με ισχυρό πολυεθνικό μέτοχο, που είχε και θα έχει εξίσου και πιο εξειδικευμένους ισχυρούς πολυεθνικούς ανταγωνιστές.
Έτσι όσοι προεξοφλούν ποιοι θα μείνουν στην κορυφή και στην πρώτη θέση ας μην βιάζονται. Οι ανατροπές δεν θα αργήσουν να έρχονται
Και ένα μήνυμα και σε κάποιους που χειρίζονται τα επικοινωνιακά …που συνεχίζουν να υποτιμούν και διαχωρίζουν Μέσα Ενημέρωσης και συγκεκριμένα τα New Media εν έτη 2022. Δεν είναι θέμα “ανταγωνισμού”…με αλλά ΜΜΕ . Αλλά “ακυρώνουν” την ίδια την επικοινωνία των οργανισμών που εκπροσωπούν…σε πολυάριθμο και νέο αναγνωστικό κοινό.