World Insurance Report 2020: Ραγδαία η ανάπτυξη της ψηφιοποίησης στην ασφάλιση

Ο ψηφιακός κόσμος δεν συμβαδίζει μόνο με την κοινωνία, αλλά προσπερνά γρήγορα και επηρεάζει κάθε πτυχή της ζωής μας.

Σύμφωνα με  την Παγκόσμια Έκθεση Ασφαλίσεων 2020  των Capgemini και Efma  οι ψηφιακές λειτουργίες  έχουν  αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Ακόμη και οι αναπτυσσόμενες αγορές στην Ασία έχουν επιτύχει υψηλά επίπεδα χρήσης smartphone, με συνέπεια οι καταναλωτές να αναζητούν ολοένα και περισσότερες ψηφιακές λύσεις. Αυτή η υιοθέτηση της τεχνολογίας δεν περιορίζεται στους νέους, αλλά περνά όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Ο αντίκτυπος του coronavirus επέδρασε ακόμη πιο θετικά στις διαδικασίες  της ψηφιοποίησης.  Αναγκάζει τους νέους χρήστες να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια για καθημερινές συναλλαγές, προκειμένου να συνεχίσουν να εργάζονται – ή να παραμένουν σε επαφή με φίλους και συγγενείς.

Η αγορά ασφάλισης διαμορφώνεται από τον τρόπο που οι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους. Οι πελάτες εμπιστεύονται τις διαδικτυακές έρευνες και λαμβάνουν πληροφορίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είναι διατεθειμένοι να λάβουν ανεξάρτητες αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους . Οι άνθρωποι θα αγοράζουν ασφάλιση από μη παραδοσιακές πηγές όπως τεχνολογικούς γίγαντες ή κατασκευαστές όπως η Tesla 

Η έκθεση αναφέρει ότι σήμερα οι ασφαλιστές για να συνεργαστούν αποτελεσματικά με τους ασφαλισμένους πρέπει να δώσουν προτεραιότητα σε προϊόντα που ικανοποιούν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προτιμήσεις του πελάτη με την πάροδο του χρόνου.

Δείτε αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα εδώ 



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *