spot_img
spot_img

Ανοιχτή «απειλή» για τις ασφαλιστικές η online ασφάλιση στην παγκόσμια αγορά

Η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών των ασφαλιστικών εταιρειών , και σε ποσοστό 67% , είναι ανοιχτή στην ιδέα της αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων από παρόχους που δεν είναι ασφαλιστές , σύμφωνα με μια πολυεθνική έρευνα της εταιρίας συμβούλων διαχείρισης Accenture
Ενώ σύμφωνα με την έρευνα το 23% θα εξετάσει την αγορά ασφάλισης από online παροχούς υπηρεσιών , όπως το Google και η Amazon .
“Ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ασφαλίσεων θα μπορούσε γρήγορα να ενταθεί καθώς οι καταναλωτές είναι ι ανοικτοί για την αγορά ασφάλισης, όχι μόνο από τους παραδοσιακά ανταγωνιστές , όπως οι τράπεζες , αλλά και από τους γίγαντες του Διαδικτύου », δήλωσε ο Michael Lyman , γενικός διευθυντής διαχείρισης της ασφαλιστική βιομηχανία της Accenture .
” Σε γενικές γραμμές , υπάρχει σημαντικός κίνδυνος διακοπής και εκτιμούμε ότι έως και 400 δισεκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα θα μπορούσε να αλλάξει χέρια μέσα στο ασφαλιστικό κλάδο κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών . Ο κίνδυνος διακοπής είναι σημαντικός στις δυτικές αγορές , αλλά ακόμη περισσότερο στις αναδυόμενες χώρες όπως η Κίνα και η Βραζιλία , όπου η ασφάλιση πελάτες είναι ακόμη πιο πιθανό να αλλάξουν πάροχο . ”

Από την έρευνα πολλαπλής επιλογής , το 43% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι θα εξετάσουν την αγορά ασφάλισης από τις τράπεζες , το 23% εκατό από online παρόχους υπηρεσιών , το 20 % από τους παρόχους υπηρεσιών στο σπίτι , όπως direct πωλήσεις, το 14% από τους λιανοπωλητές και 12% από εμπόρους αυτοκίνητων.

Σύμφωνα με την έρευνα οι κύριοι λόγοι που οι καταναλωτές θα στραφούν στις εναλλακτικές αγορές είναι, οι χαμηλότερες τιμές , που αναφέρθηκε από 87%, και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση , που αναφέρθηκε από το 80% . Ενώ το 41%είπαν ότι θα πληρώσουν περισσότερα για εξατομικευμένες συμβουλές κατά την αγορά ασφάλισης .
” Η εξατομίκευση προκύπτει σαφώς ως βασική κινητήρια δύναμη στην διατήρηση των υφιστάμενων πελατών και την προσέλκυση νέων “, από τους ασφαλιστές δήλωσε ο κ Λάιμαν . ” Η καινοτομία στο πλαίσιο της στρατηγικής τιμολόγησης και η ικανότητα να κάνουν τους πελάτες τους να αισθάνονται ότι είναι μοναδικοί είναι πολύ σημαντικό », η οποία προσφέρει ευκαιρίες για τους ασφαλιστές να κερδίσουν μερίδιο αγοράς .

476262Οι περισσότεροι πελάτες σε ποσοστό 67% , δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται για τη χρήση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας , με τους ασφαλιστές τους όπως για η αποστολή εικόνων από το αυτοκίνητό τους για να αναφέρουν μια απαίτηση ή την εμφάνιση της απόδειξη της ασφάλισης.
Επίσης από την παραπάνω έρευνα προκύπτει ότι :
Το 71% είπαν ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν ασφαλιστήρια συμβόλαια ταξιδιών και βοήθειας , ασφάλεια κατοικίας ή ασφαλιστικών προϊόντων ζωής σε απευθείας σύνδεση .
Το 48% είπαν ότι θα εξετάσει τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν αποφασίσουν την λήψη ασφαλιστικών υπηρεσιών.
Η online έρευνα σχεδιάστηκε από την Accenture και διενεργήθηκε από την Lightspeed Research τον Ιούλιο του 2013 . Συμμετείχαν 6.135 άνθρωποι από τους οποίους 1.012 από τις Ηνωμένες Πολιτείες, 520 από την Ιταλία , 516 από τη Βραζιλία , 512 από την Ιαπωνία, 511 από το Ηνωμένο Βασίλειο , τη Γαλλία , την Ισπανία , τον Καναδά και τη Νότια Αφρική , και 510 από τη Γερμανία και την Κίνα .
Πηγή: insurancenetworking.com


Σχετικά Αρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Τοποθέτηση Επικοινωνίας

Διαφήμιση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ενθετα Special Reports

NEWSLETTER

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε χρήσιμα ασφαλιστικά άρθρα στο E-mail σας

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Asfalisinet.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies εκτελούν λειτουργίες όπως η ανώνυμη στατιστική ανάλυση βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.