Με ανακοίνωσή της η Bupa Health Insurance (bupa.com.au) ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες που επηρεάστηκαν από την εσφαλμένη αξιολόγηση ορισμένων αιτήσεων μικτής κάλυψης και μη κατηγοριοποιημένων ειδών και για την ενημέρωση ορισμένων πελατών ότι δεν θα καλύπτονταν για ορισμένες θεραπείες μεταξύ Μαΐου 2018 και Αυγούστου 2023.
Επίσης η ανακοίνωση της εταιρίας Bupa αναφέρει ότι κατέληξε σε συμφωνία με την ACCC ( εποπτική αρχή για του καταναλωτές στην Αυστραλία ) για προτεινόμενο πρόστιμο 35 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας για ψευδείς ή παραπλανητικές δηλώσεις σχετικά με την εσφαλμένη αξιολόγηση αιτήσεων μικτής κάλυψης και μη κατηγοριοποιημένων ειδών και τους σχετικούς ελέγχους επιλεξιμότητας.
Η Bupa παραδέχτηκε επίσης ότι συμμετείχε σε απαράδεκτη συμπεριφορά σχετικά με την αξιολόγηση 388 αιτήσεων μικτής κάλυψης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bupa APAC, Nick Stone, δήλωσε: «Λυπούμαστε βαθιά που δεν καταφέραμε να κάνουμε τα πράγματα σωστά για τους πελάτες μας και είμαστε λυπημένοι από τον αντίκτυπο που είχε αυτό σε αυτούς και τις οικογένειές τους. Αυτό δεν έπρεπε ποτέ να είχε συμβεί.”
Η Bupa Health Insurance είναι ασφαλιστική εταιρία με πολυεθνική παρουσία σε πολλές χώρες και η συγκεκριμένη υπόθεση αφορά δραστηριότατα της εταιρίας στην Αυστραλία


 
                                    








