spot_img
spot_img

Ασφαλιστική εταιρία υγείας πληρώνει πρόστιμο 35 εκ. δολαρίων και ζητά συγνώμη από τους ασφαλισμένους της

Με ανακοίνωσή της η Bupa Health Insurance (bupa.com.au) ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες που επηρεάστηκαν από την εσφαλμένη αξιολόγηση ορισμένων αιτήσεων μικτής κάλυψης και μη κατηγοριοποιημένων ειδών και για την ενημέρωση ορισμένων πελατών ότι δεν θα καλύπτονταν για ορισμένες θεραπείες μεταξύ Μαΐου 2018 και Αυγούστου 2023.

Επίσης η ανακοίνωση της εταιρίας Bupa αναφέρει ότι κατέληξε σε συμφωνία με την ACCC ( εποπτική αρχή για του καταναλωτές στην Αυστραλία ) για προτεινόμενο πρόστιμο 35 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας για ψευδείς ή παραπλανητικές δηλώσεις σχετικά με την εσφαλμένη αξιολόγηση αιτήσεων μικτής κάλυψης και μη κατηγοριοποιημένων ειδών και τους σχετικούς ελέγχους επιλεξιμότητας.

Η Bupa παραδέχτηκε επίσης ότι συμμετείχε σε απαράδεκτη συμπεριφορά σχετικά με την αξιολόγηση 388 αιτήσεων μικτής κάλυψης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bupa APAC, Nick Stone, δήλωσε: «Λυπούμαστε βαθιά που δεν καταφέραμε να κάνουμε τα πράγματα σωστά για τους πελάτες μας και είμαστε λυπημένοι από τον αντίκτυπο που είχε αυτό σε αυτούς και τις οικογένειές τους. Αυτό δεν έπρεπε ποτέ να είχε συμβεί.”

Η Bupa Health Insurance είναι ασφαλιστική εταιρία με πολυεθνική παρουσία σε πολλές χώρες και η συγκεκριμένη υπόθεση αφορά δραστηριότατα της εταιρίας στην Αυστραλία


Σχετικά Αρθρα

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Τοποθέτηση Επικοινωνίας

Διαφήμιση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ενθετα Special Reports

NEWSLETTER

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε χρήσιμα ασφαλιστικά άρθρα στο E-mail σας

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Asfalisinet.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies εκτελούν λειτουργίες όπως η ανώνυμη στατιστική ανάλυση βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.