Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Οκτώβριο 2025.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
Οκτώβριος
2025Οκτώβριος
2024Μεταβολή
2025/2024Ιανουάριος
–
Οκτώβριος
2025Ιανουάριος
–
Οκτώβριος
2024Μεταβολή
2025/2024Καινούργια επιβατικά 10.768 9.670 11,4% 123.000 117.705 4,5% Καινούργια φορτηγά
(ελαφρά και βαρέα)1.156 1.043 10,8% 9.597 9.361 2,5% Καινούργια λεωφορεία 74 33 124,2% 823 791 4,0% Οκτώβριος
2025Οκτώβριος
2024Μεταβολή
2025/2024Ιανουάριος
–
Οκτώβριος
2025Ιανουάριος
–
Οκτώβριος
2024Μεταβολή
2025/2024BEV 803 918 -12,5% 6.957 6.520 6,7% PHEV 1.313 750 75,1% 9.256 6.813 35,9% Total
BEV – PHEV2.116 1.668 26,9% 16.213 13.333 21,6%
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Οκτώβριο, έχει ως εξής:
| Segment | Οκτώβριος 2025 | Οκτώβριος 2024 | Διαφορά(μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2024 | Διαφορά(μονάδες μεριδίου) |
| A | 4,1% | 5,3% | -1,3 | 6,9% | 7,1% | -0,2 |
| A-SUV | 2,2% | 2,8% | -0,7 | 2,4% | 4,1% | -1,7 |
| (A TOTAL) | (6,2%) | (8,2%) | (-1,9) | (9,3%) | (11,2%) | (-1,9) |
| B | 16,0% | 17,8% | -1,8 | 20,4% | 23,9% | -3,5 |
| B-SUV | 36,0% | 32,2% | +3,8 | 35,6% | 32,7% | +2,9 |
| (B TOTAL) | (52,0%) | (49,9%) | (+2,1) | (56,0%) | (56,6%) | (-0,5) |
| C | 5,1% | 10,5% | -5,4 | 6,2% | 6,8% | -0,6 |
| C-SUV | 26,0% | 21,2% | +4,8 | 18,9% | 16,9% | +2,0 |
| (C TOTAL) | (31,1%) | (31,7%) | (-0,6) | (25,1%) | (23,7%) | (+1,4) |
| D | 0,5% | 1,7% | -1,2 | 0,9% | 1,8% | -0,9 |
| D-SUV | 8,8% | 6,3% | +2,5 | 6,3% | 4,6% | +1,7 |
| (D TOTAL) | (9,3%) | (8,0%) | (+1,3) | (7,2%) | (6,4%) | (+0,8) |
| E | 0,1% | 0,1% | -0,1 | 0,1% | 0,1% | -0,0 |
| E-SUV | 0,5% | 0,4% | +0,1 | 0,4% | 0,4% | +0,0 |
| (E TOTAL) | (0,5%) | (0,5%) | (+0,0) | (0,5%) | (0,5%) | (+0,0) |
| F-G | 0,1% | 0,1% | -0,1 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
| F-G-SUV | 0,2% | 0,3% | -0,1 | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
| (F-G TOTAL) | (0,2%) | (0,4%) | (-0,2) | (0,4%) | (0,4%) | (-0,1) |
| SPORTS | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,2% | 0,2% | +0,1 |
| MPV | 0,0% | 0,0% | +0,0 | 0,0% | 0,0% | -0,0 |
| MPV-M/COMBI | 0,5% | 1,0% | -0,6 | 1,2% | 1,1% | +0,1 |
| (SUV TOTAL) | (73,6%) | (63,2%) | (+10,4) | (63,9%) | (58,9%) | (+4,9) |
| 100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 |
| Οκτώβριος 2025 | Οκτώβριος 2024 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2024 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Σεπ. ‘25 | |
| Βενζίνη | 21,4% | 26,9% | -5,5 | 30,4% | 37,2% | -6,9 | 27,7% |
| Πετρέλαιο | 2,7% | 4,1% | -1,4 | 3,3% | 7,6% | -4,3 | 9,3% |
| Υβριδικά (HEV) | 52,4% | 48,3% | +4,1 | 50,0% | 41,8% | +8,2 | 34,7% |
| Plug in Υβριδικά (PHEV) | 12,2% | 7,8% | +4,4 | 7,5% | 5,8% | +1,7 | 9,0% |
| Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV) | 7,4% | 9,5% | -2,0 | 5,7% | 5,5% | +0,1 | 16,1% |
| Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 3,9% | 3,5% | +0,4 | 3,1% | 2,0% | +1,2 | 3,2% |
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Σεπτέμβριο ως εξής:
Σεπτέμβριος 2025 Σεπτέμβριος 2024 Μεταβολή Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2025 Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2025
ΜεταβολήΕΕ(1) 888.672 807.909 +10,0% 8.057.335 7.987.177 +0,9% ΕΕ 14(2) 764.938 704.525 +8,6% 6.962.747 6.949.215 +0,2% ΕΕ(1) + EFTA(3) 923.985 841.736 +9,8% 8.350.355 8.263.049 +1,1% Ελλάδα 12.273 9.661 +27,0% 112.232 108.035 +3,9%
(1) ΕΕ των 27. (2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004. (3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.










