Σε “πόλεμο” διαρκείας βρίσκονται πλέον οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές με τις τράπεζες τις οποίες καταγγέλλουν για αθέμιτο και εκτός ορίων ανταγωνισμό στην πώληση ασφαλιστικών προϊόντων και κύρια στην κατοικία και το αυτοκίνητο.
Εκτός από τις διαμαρτυρίες που έχουν γίνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από τα επιμελητήρια και τους συλλόγους των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, το προηγούμενο διάστημα, τώρα στη μάχη μπαίνουν οι τοπικές ενώσεις ασφαλιστών σε διάφορους νομούς της χώρας
Η ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ Π.Ε. ΚΑΒΑΛΑΣ, ανακοίνωσε οτι προχωτά σε στάση Διαμαρτυρίας την ΤΡΙΤΗ 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016, έξω από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (Πλ. Ελευθερίας) και ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (σίπλα από CALAXY HOTEL) και ώρα 10:30 το πρωί έως 12:30 το μεσημέρι.
Στην διάρκεια της Στάσης Διαμαρτυρίας θα μοιραστούν φυλλάδια στους πελάτες κατά τη είσοδο και έξοδο τους από την τράπεζα, στα οποία θα ενημερώνονται για τα δικαιώματά τους έναντι των τραπεζών αλλά και τα οφέλη που έχουν εφόσον επιλέξουν την ασφάλιση των περιουσιακών τους στοιχείων στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και ΟΧΙ στις τράπεζες και internet.
Επίσης την Δευτέρα 31 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 12:00 στην αίθουσα της Ομοσπονδίας (ΟΕΒΕΚ) θα γίνει press conference στα ΜΜΕ (κανάλια και ραδιόφωνο), παρουσία των Προέδρων της Ομοσπονδίας και Επιμελητηρίου Καβάλας, όπου θα εξηγήσουμε προς όλους τους πολίτες της Καβάλας τα δικαιώματά τους στις δοσοληψίες τους με τις τράπεζες αλλά και η παραβατική τους συμπεριφορά όσον αφορά τα συμφέροντα των καταναλωτών.
Γιατί καταγγέλουν τις Τράπεζες:
Σε σχετική ανακοίνωση της Ενωσης των ασφαλιστών του Νομού Καβάλας επισημαίνονται μεταξύ άλλων τα εξής :
“Η πρακτική της εκάστοτε Τράπεζας που παροτρύνει τους πελάτες της να επιλέξουν πχ το συνεργαζόμενο (με την Τράπεζα) Διαμεσολαβητή ή τη συνεργαζόμενη Ασφαλιστική Εταιρεία για την Ασφάλιση του περιουσιακού τους στοιχείο (ακίνητο, όχημα κ.λ.π.) για το οποίο αιτούνται Δάνειο ή για την απόκτηση κάποιου άλλου τραπεζικού προϊόντος (μπλοκ επιταγών, χορηγήσεις επαγγελματικών δανείων κ.λ.π.) εκμεταλλευόμενη, είτε την ανάγκη του πελάτη για το Δάνειο, είτε την άγνοια του για το θέμα, είναι σαφώς παράνομη και υπερβαίνει κάθε έννοια Δεοντολογίας και Εταιρικής ηθικής. Η τακτική αυτή είναι, πλέον, γενικευμένη και ασκείται σε καθημερινή βάση στα Τραπεζικά Ιδρύματα, εν είδη παραποίησης της αλήθειας αλλά και άσκησης ισχυρής ψυχολογικής πίεσης προς τον πελάτη από υπαλλήλους της Τράπεζας, υπαλλήλους μάλιστα που πολλές φορές δεν έχουν τη σχετική πιστοποίηση της Τράπεζας της Ελλάδας, ως Συνδεδεμένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ή τουλάχιστον δεν την αποδεικνύουν σε σχετική ζήτηση από τον καταναλωτή υποψήφιο-δανειολήπτη.
Το Σωματείο μας, είναι δεκτικό να κατανοήσει ότι σε μια ελεύθερη αγορά, όλοι έχουν το δικαίωμα απόκτησης του μεριδίου τους οποίους αναλογεί, σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να δεχθεί ότι αυτό το μερίδιο θα «κυριευτεί» μέσω αθέμιτων πρακτικών και ενεργειών που καταστρατηγούν την κείμενη Νομοθεσία και, που βλάπτουν αρχικά τον ίδιο τον καταναλωτή αλλά και λειτουργούν ως «αθέμιτος ανταγωνισμός» προς τα συμφέροντα μιας ολόκληρης επαγγελματικής τάξης των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.”











