Κατα καιρούς δεν είναι και λίγες οι διαμαρτυρίες που εκφράζουν ασφαλιστές και ασφαλισμένοι όταν αναζητούν σε ασφαλιστικές εταιρίες αρμόδιους για υπόθεσή τους ( αποζημίωση, κλπ) τους βάζουν είτε σε πολύωρες αναμονές ή αφήνουν αναπάντητα email που τους στέλνουν.
Εμείς εδώ στην στήλη “Ασφαλιστικά Σφηνάκια” καλοπροαίρετα λέμε δεν έπρεπε και δεν πρέπει στην εποχή της τεχνολογίας και του AI ( Τεχνητή Νοημοσύνη) να υπάρχουν ,όσο και αν μπορεί να υπερβάλουν οι παραπονούμενοι , τέτοιες διαμαρτυρίες.
Και οι ασφαλισμένοι και οι ασφαλιστές πρέπει να έχουν εξυπηρέτηση και μην τους έχουν στις αναμονές και αναπάντητα emails ειδικά όταν οι εταιρείες φημίζονται για την τεχνολογική τους εξέλιξη ή τα μέγεθός τους ( πολυεθνικές)
Αφορμή μας γι αυτή την “σφήνα ” ήταν η υπόθεση για τροχαίο με αλλοδαπό και Ολλανδικές πινακίδες κυκλοφορίας , που μετά από κόπους και αναμονές ο παθόν ασφαλισμένος έμαθε μέσω Διεθνούς Γραφείου Ασφάλισης την εταιρεία που εκπροσωπεί την ασφαλιστική της Ολλανδίας του αλλοδαπού … που προβάλλεται ως φουλ digital. Αλλά και τα email του έρμου ασφαλιστή είναι αναπάντητα …
Σ.Σ Η στήλη έχει όλα τα στοιχεία της υπόθεσης άλλα δεν είναι εκεί το ζητούμενο. Λίγο ταχύτητα δεν βλάπτει … κανένα


 
                                    








