spot_img
spot_img

CEO Initiative 2025: Οι συνέργειες ιδιωτικού και δημοσίου τομέα σε υγεία και ασφάλιση (Βίντεο)

Η εστίαση πλέον περνά από το «ζην» στο «ευ ζην», αναδεικνύοντας την ανάγκη για βιώσιμα συστήματα υγείας και ασφάλισης που προάγουν την πρόληψη και τη φροντίδα.

Με το προσδόκιμο ζωής να έχει σχεδόν διπλασιαστεί τον τελευταίο αιώνα, χάρη στην πρόοδο της ιατρικής και της τεχνολογίας, το στοίχημα μετατοπίζεται πλέον από την επιβίωση στην ευημερία.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Μάριος Θεμιστοκλέους, Υφυπουργός Υγείας, και ο Πάνος Δημητρίου, CEO της Generali Hellas, συνομιλώντας με την Ιωάννα Θωμά, Senior Editor του Fortune Greece, ανέλυσαν, στο πλαίσιο του FORTUNE GREECE CEO Initiative Forum 2025 που πραγματοποιείται σήμερα, Δευτέρα 24 Νοεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής, σε συνεργασία με την Tsomokos Communications πώς οι οργανισμοί τους επανασχεδιάζουν τα οικοσυστήματα ευημερίας για να ανταποκριθούν σε αυτή τη νέα πραγματικότητα.

Μιλώντας για το δημογραφικό, ο Μάριος Θεμιστοκλέους τόνισε ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικά σύνθετο πρόβλημα, και ότι ο ρόλος του συστήματος υγείας είναι «να διασφαλίσει ότι όλα τα ζευγάρια που θέλουν να μπουν στη διαδικασία της εγκυμοσύνης μπορούν να τα καταφέρουν με τη βοήθειά μας». Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην ψηφιακή αναβάθμιση των ραντεβού: «Από τους 7–12 μήνες αναμονής φτάσαμε στις ημέρες.

Αυτό είναι κατάκτηση, για το σύστημα και για τη χώρα». Αν μπορούσε να αλλάξει κάτι άμεσα, αυτό θα ήταν: «Να χτίσουμε ένα ακόμα καλύτερο σύστημα, με έμφαση στην πρόληψη και την ευζωία».

Ο Πάνος Δημητρίου συμφώνησε ότι «ναι, ζούμε καλύτερα», αλλά επισήμανε ότι δεν πρέπει να υπάρχουν προσδοκίες για θεαματικές αλλαγές αμέσως μετά από μια δεκαετία μνημονίων. Ανέφερε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν μπορούν —και δεν πρέπει— να σηκώσουν το βάρος του δημόσιου συστήματος, αλλά έχουν τις υποδομές για να λειτουργήσουν συμπληρωματικά: «Δεν αντικαθιστούμε το κράτος. Συμπληρώνουμε».

Για τα ισόβια ασφαλιστήρια συμβόλαια τόνισε ότι η αγορά ακόμη δεν βρίσκεται στο επίπεδο που θα έπρεπε, ενώ σημείωσε πως τα ιδιωτικά νοσοκομεία πρέπει να είναι «πιο ταπεινά» σε ό,τι αφορά τις αυξήσεις τιμών. «Οι ασφαλιστικές αγοράζουν υπηρεσίες από τα νοσοκομεία και τις ενσωματώνουν στα προγράμματά τους — ένα μέρος των αυξήσεων μεταφέρεται στον καταναλωτή».

Αν μπορούσε να αλλάξει κάτι στο σύστημα, θα ήταν «μεγαλύτερες συνέργειες και ευθυγράμμιση». Όπως είπε, κάτι τέτοιο θα έκανε τα κόστη πιο διαχειρίσιμα και θα οδηγούσε σε καλύτερη φροντίδα για τον πολίτη.


Σχετικά Αρθρα

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Τοποθέτηση Επικοινωνίας

Διαφήμιση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ενθετα Special Reports

NEWSLETTER

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε χρήσιμα ασφαλιστικά άρθρα στο E-mail σας

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Asfalisinet.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies εκτελούν λειτουργίες όπως η ανώνυμη στατιστική ανάλυση βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.