spot_img
spot_img

Μετά από 30 χρόνια η MetLife λανσάρει νέο σχεδιασμό για το εμπορικό σήμα και το σλόγκαν

Με νέο εμπορικό διακριτικό σήμα, με ανανεωμένο λογότυπο και σλόγκαν, η MetLife, κάνει την πρώτη μεγάλη αλλαγή στο μάρκετινγκ για την μάρκα μετά από 30 χρόνια.

Το νέο λογότυπο που θα λανσάρει  παγκόσμια η Metlife
Το νέο λογότυπο που θα λανσάρει παγκόσμια η Metlife

“Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το εμπορικό σήμα της MetLife, διότι η εταιρεία μας διανύει μια αρκετά σημαντική μεταμόρφωση,” δήλωσε ο Richard Χονγκ, SVP της παγκόσμιας μάρκα και το μάρκετινγκ της MetLife. «Αλλάζουμε τον ίδιο τον τρόπο που δουλεύουμε. Είμαστε όλο και πιο εστιασμένοι σχετικά με τους τύπους των πελατών που εξυπηρετούμε, και το εμπορικό σήμα θα πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτό το γεγονός” συμπλήρωσε.
Εκτός από την απλούστευση του λογότυπου, η MetLife, αλλάζει επίσης τα πάντα, από τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας της μέχρι και την εξυπηρέτηση του πελάτη, για τον οποίο θέλει να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.
Οι αλλαγές αυτές θα προωθηθούν μέσα στο 2017, με έντυπες διαφημίσεις και τηλεοπτικά σποτ.

Πηγή : adweek.com


Σχετικά Αρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Τοποθέτηση Επικοινωνίας

Διαφήμιση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ενθετα Special Reports

NEWSLETTER

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε χρήσιμα ασφαλιστικά άρθρα στο E-mail σας

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Asfalisinet.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies εκτελούν λειτουργίες όπως η ανώνυμη στατιστική ανάλυση βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.