Μετά από 30 χρόνια η MetLife λανσάρει νέο σχεδιασμό για το εμπορικό σήμα και το σλόγκαν

Με νέο εμπορικό διακριτικό σήμα, με ανανεωμένο λογότυπο και σλόγκαν, η MetLife, κάνει την πρώτη μεγάλη αλλαγή στο μάρκετινγκ για την μάρκα μετά από 30 χρόνια.

Το νέο λογότυπο που θα λανσάρει  παγκόσμια η Metlife
Το νέο λογότυπο που θα λανσάρει παγκόσμια η Metlife

“Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το εμπορικό σήμα της MetLife, διότι η εταιρεία μας διανύει μια αρκετά σημαντική μεταμόρφωση,” δήλωσε ο Richard Χονγκ, SVP της παγκόσμιας μάρκα και το μάρκετινγκ της MetLife. «Αλλάζουμε τον ίδιο τον τρόπο που δουλεύουμε. Είμαστε όλο και πιο εστιασμένοι σχετικά με τους τύπους των πελατών που εξυπηρετούμε, και το εμπορικό σήμα θα πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτό το γεγονός” συμπλήρωσε.
Εκτός από την απλούστευση του λογότυπου, η MetLife, αλλάζει επίσης τα πάντα, από τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας της μέχρι και την εξυπηρέτηση του πελάτη, για τον οποίο θέλει να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.
Οι αλλαγές αυτές θα προωθηθούν μέσα στο 2017, με έντυπες διαφημίσεις και τηλεοπτικά σποτ.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Πηγή : adweek.com



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *