Ασφαλιστικές εταιρίες καταγράφουν online γνώμες και κριτικές από πελάτες και καταναλωτές

Όλο και πιο συχνά οι ασφαλιστικές εταιρίες αναζητούν την γνώμη των πελατών τους, προκειμένου να αξιολογηθούν ή να διαμορφώσουν νέες πολιτικές προϊόντων και μάρκετινγκ.
Πέρα από τις έρευνες που τρέχουν εσωτερικά, σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω εξειδικευμένων εταιριών έρευνας αγοράς, αρχίζουν και έρευνες μέσω διαδικτύου.
Ετσι, πρόσφατα, δύο ασφαλιστικές εταιρίες η AXA και η Eurolife τρέχουν έρευνες online με παράλληλες διαφημιστικές καμπάνιες ζητώντας τη γνώμη πελατών και καταναλωτών.

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική τρέχει έρευνα και ζητά την αξιολόγηση της από τους πελάτες της .
Συγκεκριμένα, μέσω της υπηρεσία Transparent Customer Feedback, δημοσιεύονται ανώνυμα οι αξιολογήσεις των ασφαλισμένων που αποζημιώθηκαν, σε μια προσπάθεια της Εταιρείας να δώσει δημόσια τον λόγο στους πελάτες της, να ρίξει φως στις ανάγκες τους και να διασφαλίσει την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας
Mπορείτε να δείτε πληροφορίες για νέα πρωτοποριακή υπηρεσία αξιολόγησης της ΑΧΑ εδώ: https://www.axa.gr/el/axiologiseis-pelatwn/

Ακολουθήστε μας στο Google News

Η Eurolife έτρεξε πρόσφατα μια έρευνα καλώντας χρήστες του διαδικτύου να πουν τη γνώμη τους και με βασικό σλόγκαν: “Θέλεις να αλλάξεις τα δεδομένα; “
Μέσω της έρευνας οι χρήστες καλούνται να απαντήσουν σε απλές ερωτήσεις όπως :
Εάν σου περίσσευαν 50 ευρώ, πως θα ήθελες να τα ξοδέψεις;
Πιστεύεις ότι η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τη σχέση σου με την ασφαλιστική σου εταιρεία;
Με ποιο τρόπο;
Δείτε την έρευνα εδώ



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *