Η Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας επέβαλε πρόστιμο 40.000 ευρώ σε μεσίτη ασφαλίσεων αφού διαπίστωσε ότι πελάτες του είχαν χρεωθεί υπερβολικά και δεν τους δόθηκε σαφής διευκρίνιση για τις χρεώσεις
Οπως αναφέρει η ιστοσελίδα thejournal.ie στην Keystone Insurance Limited καταλογίστηκε πρόστιμο 41.385 ευρώ για έξι παραβιάσεις του Κώδικα Προστασίας των Καταναλωτών μεταξύ Απριλίου 2012 και Δεκεμβρίου 2017.
Ακολουθήστε μας στο Google News
Η Κεντρική Τράπεζα διαπίστωσε ότι πάνω από πέντε χρόνια, τουλάχιστον 62 πελάτες χρεώθηκαν συνολικά με 9.964,36 €.
Η Keystone έχει αποζημιώσει από τότε τους πελάτες.
Η Κεντρική Τράπεζα εξέτασε 265 τιμολόγια και διαπίστωσε ασαφή αιτιολογία των χρεώσεων για 190 πελάτες, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες δεν γνώριζαν πλήρως την αιτιολογία των χρεώσεων
Η Κεντρική Τράπεζα δήλωσε ότι η Keystone παρείχε «ελλιπείς και ασαφείς απαντήσεις για πληροφορίες που οδήγησαν σε καθυστερήσεις στην έρευνα».
Η Διευθύντρια της Κεντρικής Τράπεζας για την επιβολή και την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, Seána Cunningham, δήλωσε ότι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές «υποχρεούνται να προτείνουν τα πιο κατάλληλα προϊόντα για να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους και να ενεργούν πάντα προς το συμφέρον τους».
«Η αγορά καθημερινών χρηματοοικονομικών προϊόντων από τους καταναλωτές μπορεί να είναι μια πολύπλοκη και τρομακτική διαδικασία. Ετσι πολλοί καταναλωτές βασίζονται σε επαγγελματίες και σε αυτήν την περίπτωση σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, για να τους βοηθήσουν », δήλωσε η Cunningham.
Πηγή : thejournal.ie