Του Γιάννη Χαρονικολάου
Η Allianz και η ΑΧΑ είναι οι μόνες ασφαλιστικές μάρκες που βρίσκονται στη λίστα με τις 100 καλύτερες μάρκες παγκοσμίως της Interbrand για το 2025.
Η Allianz καταλαμβάνει την 27η θέση, αφού η αξία της μάρκας αυξήθηκε κατά 20% τον τελευταίο χρόνο στα 28,2 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.Σε σύγκριση με το 2024, η Allianz έχει ανέβει δύο θέσεις στη λίστα με τις 100 κορυφαίες.
Η AXA είναι στην θέση 47% , με την αξία της μάρκας να έχει αυξηθεί κατά 8% σε σχέση με το 2024 στα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ
Σύμφωνα με τη μεθοδολογία της Interbrands, η Δύναμη της Μάρκας μετρά την ικανότητα της μάρκας να δημιουργεί πιστότητα και, ως εκ τούτου, βιώσιμη ζήτηση και κέρδος στο μέλλον.
Η ανάλυση Δύναμης της Μάρκας βασίζεται σε μια αξιολόγηση 10 παραγόντων που η Interbrand πιστεύει ότι αποτελούν μια ισχυρή μάρκα.
Η απόδοση σε αυτούς τους τομείς κρίνεται σε σχέση με άλλες μάρκες στον κλάδο και σε σχέση με άλλες μάρκες παγκόσμιας κλάσης.
Η ανάλυση Δύναμης της Μάρκας παρέχει μια διορατική εικόνα των δυνατών και αδύναμων σημείων της μάρκας και χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ενός οδικού χάρτη δραστηριοτήτων για την αύξηση της δύναμης και της αξίας της μάρκας στο μέλλον.
Η έκθεση για τις Καλύτερες Παγκόσμιες Μάρκες του 2025 δείχνει ότι η συνδυασμένη αξία των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο αυξάνεται κατά 150 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ στα 3,6 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 4,4% σε ετήσια βάση.
Οι ανατροπές και η ψηφιακή καινοτομία, ιδίως μέσω υπηρεσιών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, αναδιαμορφώνουν ραγδαία την παγκόσμια ηγετική θέση των εμπορικών σημάτων.
Η Apple, η Microsoft και η Amazon παραμένουν στις τρεις πρώτες θέσεις, ενώ η NVIDIA, το Instagram, το YouTube, η Uber και το Netflix σημειώνουν απότομη άνοδο.
Η έκθεση υπογραμμίζει ότι οι μάρκες που επεκτείνονται σε διάφορους κλάδους, χτίζουν ισχυρή πολιτιστική συνάφεια και επενδύουν σε μακροπρόθεσμη στρατηγική είναι αυτές που επιτυγχάνουν την ταχύτερη ανάπτυξη.











