
Η ασφαλιστική αγορά και η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα προκειμένου να αναπτυχθούν περαιτέρω έχουν ένα δρόμο να διαλέξουν αυτό της απόλυτης εξωστρέφειας.
Κι αυτό το δρόμο φαίνεται να έχουν επιλέξει τόσο σε εταιρικό επίπεδο όσο και σε θεσμικό τα στελέχη και οι άνθρωποι που ηγούνται εταιριών και θεσμικών φορέων.
Δείτε το Youtube κανάλι μας με free εγγραφή, ακολουθήστε μας στο Google news
Οι αλλαγές που συντελέστηκαν την δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα από την ανάπτυξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου επηρέασαν σημαντικά την ασφαλιστική βιομηχανία και αλλάζουν πολλά στον κλάδο αυτό.
Μάλιστα, όσα πρόκειται να συντελεστούν και τα επόμενα χρόνια δείχνουν ότι όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στην βιομηχανία αυτή πρέπει να προσαρμοστούν άμεσα στα νέα δεδομένα προκειμένου να παραμείνουν αλλά και να αναπτυχθούν.
Με την δική μας δημοσιογραφική ματιά, γιατί ούτε ασφαλιστές είμαστε ούτε πωλητές ούτε ειδικοί σε εξειδικευμένα θέματα λειτουργίας της βιομηχανίας, παρατηρούμε ότι τα τελευταία πέντε χρόνια στην Ελλάδα και μεσούσης της οικονομικής κρίσης επιχειρηματίες και στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς που διέγνωσαν τις νέες τάσεις-αλλαγές που έρχονται πήραν μέτρα και εφάρμοσαν επιχειρηματικές πρακτικές που εστιάζονται προς την κατεύθυνση της νέας εποχής που έρχεται.
Μιας εποχής που απαιτεί την απόλυτη εξωστρέφεια.
Αυτό σημαίνει ότι οι παλιές κλασικές συνταγές ανάπτυξης επικοινωνίας, ενημέρωσης και προβολής δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα σήμερα και θα είναι εντελώς άχρηστες σε λίγα χρόνια.
Με δεδομένο ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο είναι πλέον κυρίαρχα στην επικοινωνία, την πληροφόρηση και την ενημέρωση όσοι πιστεύουν ότι διατηρώντας κλειστά κανάλια και λόμπι ως μέσα αυτοπροβολής και επιφανειακής προσέγγισης καταναλωτών και επαγγελματιών στην πορεία θα χάσουν ή θα έχουν πρόσκαιρα οφέλη.
Αντίθετα όσοι επιλέγουν ανοικτούς κανόνες επικοινωνίας( οποιασδήποτε μορφής) και προβολής αξιοποιώντας και τα νέα ψηφιακά και διαδικτυακά κανάλια επικοινωνίας, πληροφορίας και ενημέρωσης και δεν χάνονται στην ανακύκλωση θα επιτυγχάνουν όλο και πιο ευρύτερης αναγνώρισης και προβολής ενώ ταυτόχρονα έχουν και πιο άμεση γνώση για τις εξελίξεις, τις τάσεις και τις προοπτικές.
Αυτό σημαίνει ότι αφορισμοί ( τόσο στο παλιό όσο και στο νέο), αγκυλώσεις, γκρίνιες καταγγελιολογία κλπ συνιστούν απλά αναπαλαίωση.
Συνεπώς, η εξωστρέφεια γίνεται δόγμα…που πρέπει να ακολουθούν όλοι, ανάλογα το εύρος τους, τον τομέα και το αντικείμενο της δραστηριοποίησής τους.