ΑΠΔΠΧ- Πρόστιμο 20.000 ευρώ σε ασφαλιστική εταιρία για τη μη χορήγηση τηλεφωνικών συνομιλιών

Η ασφαλιστική ισχυρίστηκε πως το συντονιστικό κέντρο ανήκει στον συνεργαζόμενο πάροχο οδοντιατρικών υπηρεσιών και πως η ίδια δεν έχει πρόσβαση στις κλήσεις αυτές και συγκεκριμένα:

Η Αρχή εξέτασε καταγγελία ασφαλισμένου στην NN Hellas για παράβαση του κατά το άρθρο 15 ΓΚΠΔ δικαιώματος πρόσβασής του στις καταγεγραμμένες τηλεφωνικές κλήσεις του στο Συντονιστικό Κέντρο εξυπηρέτησης του προγράμματος οδοντιατρικής φροντίδας “Dental Care” της NN Hellas, το οποίο διαχειριζόταν η συνεργαζόμενη με την ασφαλιστική, Mediadent ΙΚΕ.

Παρότι η NN Hellas υποστήριξε ότι δεν είχε πρόσβαση στα αρχεία των κλήσεων, από την εξέταση της υπόθεσης και ιδίως από τη σύμβασή της με τη Mediadent και από τις παρεχόμενες στα υποκείμενα των δεδομένων πληροφορίες, προέκυψε ότι είχε τον ρόλο του υπευθύνου επεξεργασίας, έχοντας καθορίσει τον σκοπό και τα μέσα για την καταγραφή των τηλεφωνικών συνομιλιών των ασφαλισμένων στο τηλεφωνικό κέντρο της Mediadent.

Με την απόφαση επιβάλλεται στην NN Hellas πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ για τη διαπιστωθείσα παραβίαση του δικαιώματος πρόσβασης του καταγγέλλοντος και δίνεται εντολή ικανοποίησης του δικαιώματος, ενώ παράλληλα στη Mediadent IKE, η οποία δεν ανταποκρίθηκε σε κανένα έγγραφο της Αρχής για παροχή απόψεων ούτε στην κλήση σε ακρόαση, επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 2.000 ευρώ για παραβίαση της υποχρέωσης συνεργασίας με την εποπτική αρχή.

Η Σχετική απόφαση σε αρχείο PDF Επιβολή προστίμου και εντολή ικανοποίησης δικαιώματος πρόσβασης σε καταγεγραμμένες τηλεφωνικές συνομιλίες



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Asfalisinet.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies εκτελούν λειτουργίες όπως η ανώνυμη στατιστική ανάλυση βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.