
Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Αύγουστο 2025.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
Αύγουστος 2025 | Αύγουστος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | |
Καινούργια επιβατικά | 8.192 | 8.149 | 0,5% |
Καινούργια φορτηγά(ελαφρά και βαρέα) | 769 | 795 | -3,3% |
Καινούργια λεωφορεία | 48 | 118 | -59,3% |
Ιανουάριος – Αύγουστος2025 | Ιανουάριος – Αύγουστος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | |
Καινούργια επιβατικά | 99.960 | 98.374 | 1,6% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 7.387 | 7.715 | -4,3% |
Καινούργια λεωφορεία | 658 | 660 | -0,3% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Αύγουστο, έχει ως εξής:
Segment Αύγουστος 2025 Αύγουστος 2024 Διαφορά(μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος – Αύγουστος 2025 Ιανουάριος – Αύγουστος 2024 Διαφορά(μονάδες μεριδίου) A 4,9% 5,2% -0,3 7,6% 7,3% +0,3 A-SUV 1,9% 3,5% -1,6 2,4% 4,4% -1,9 (A TOTAL) (6,9%) (8,7%) (-1,9) (10,0%) (11,7%) (-1,6) B 18,3% 22,6% -4,3 21,2% 24,6% -3,4 B-SUV 38,4% 37,4% +1,0 35,3% 32,8% +2,5 (B TOTAL) (56,7%) (60,0%) (-3,3) (56,5%) (57,4%) (-0,9) C 5,3% 5,9% -0,7 6,5% 6,7% -0,2 C-SUV 21,4% 17,0% +4,4 17,7% 16,1% +1,6 (C TOTAL) (26,7%) (23,0%) (+3,7) (24,1%) (22,8%) (+1,4) D 0,7% 1,7% -1,0 1,0% 1,7% -0,7 D-SUV 7,1% 5,0% +2,2 5,8% 4,3% +1,5 (D TOTAL) (7,8%) (6,7%) (+1,2) (6,8%) (6,0%) (+0,8) E 0,0% 0,1% -0,1 0,1% 0,1% -0,0 E-SUV 0,5% 0,4% +0,1 0,4% 0,4% +0,0 (E TOTAL) (0,5%) (0,5%) (-0,0) (0,5%) (0,5%) (+0,0) F-G 0,2% 0,1% +0,1 0,1% 0,1% +0,0 F-G-SUV 0,2% 0,3% -0,1 0,2% 0,3% -0,1 (F-G TOTAL) (0,4%) (0,4%) (-0,0) (0,4%) (0,4%) (-0,0) SPORTS 0,3% 0,0% +0,3 0,3% 0,2% +0,1 MPV 0,0% 0,0% -0,0 0,0% 0,0% -0,0 MPV-M/COMBI 0,7% 0,7% +0,0 1,4% 1,2% +0,2 (SUV TOTAL) (69,5%) (63,6%) (+5,9) (62,0%) (58,3%) (+3,7) 100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0 Αύγουστος 2025 Αύγουστος 2024 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος – Αύγουστος 2025 Ιανουάριος – Αύγουστος 2024 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Ιούλ. ‘25 Βενζίνη 25,6% 32,5% -6,9 32,5% 39,1% -6,6 28.,3% Πετρέλαιο 4,6% 4,2% +0,4 3,2% 8,4% -5,2 9,5% Υβριδικά (HEV) 51,2% 48,4% +2,7 49,2% 40,7% +8,5 34,7% Plug in Υβριδικά (PHEV) 9,9% 5,9% +4,0 6,8% 5,4% +1,4 8,6% Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV) 5,3% 6,3% -1,1 5,3% 4,8% +0,5 15,6% Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 0,0% 0,0% +0,0 0,0% 0,0% -0,0 3,3% Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 3,4% 2,6% +0,8 3,0% 1,5% +1,5
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Ιούλιο ως εξής:
Ιούλιος 2025 Ιούλιος 2024 Μεταβολή Ιανουάριος – Ιούλιος 2025 Ιανουάριος – Ιούλιος 2025
ΜεταβολήΕΕ(1) 914.680 851.567 +7,4% 6.491.448 6.535.591 -0,7% ΕΕ 14(2) 782.905 740.615 +5,7% 5.629.950 5.697.171 -1,2% ΕΕ(1) + EFTA(3) 945.202 877.289 +7,7% 6.718.504 6.750.132 -0,5% Ελλάδα 13.606 12.205 +11,5% 91.768 90.225 1,7%
(1) ΕΕ των 27. (2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004. (3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.